Kérem, ez az úriember el lett feledve. Filmei és mondanivalója örökéletűek, előadásai minősége fergeteges.

Szerző: Régenvolt.. de szép is volt!  2009.09.19. 18:19 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://regesregen.blog.hu/api/trackback/id/tr921393075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vladx 2009.09.21. 00:10:25

ő találta fel a wrestlinget :) azt mondtad ez itt ilyen személyes hangvételű dolog lesz.. erre nincs más mint ilyen olyan linkek meg videók... ez se rossz, de én inkább pl. nagypapád történeteit látnám szívesen. Valahol megvan itt nálam is, majd előkotrom :)

Régenvolt.. de szép is volt! · http://regesregen.blog.hu/ 2009.09.30. 07:40:03

@vladx:

Hali,
Tudom, de nem rakhatom ki a saját dolgaimat először. Megkértem már Zolit a napgyapájáról frenetikus posztjai vannak a zolivagyokon, megkértem egy hölgyet, ő mondta, hogy hozza az intőit, kértem sok idősebb hölgyet háborús levelekért.

Hát ők meg szégyenlősek. Most mondd... :)

Senkinek nincs ideje, rohanunk, ügetünk, közben elszalad az élet, és feledésbe merül a múlt...

De nem adom fel! Hamarosan benyomom nagypapát, bár személyi kultusz jellege lesz.

vladx 2011.07.14. 13:09:34

ahogy néztem feladtad :)
süti beállítások módosítása